اشتياق رمز موفقيت‌هاي بيروني است

شما بايد بدانيد چه مي‌خواهيد تا آن را عميقاً احساس و باور كنيد. شور و شوق و باور و آرزو به مفهوم قدرت هستند. وقتي شما خواسته‌تان را احساس مي‌كنيد و به آن عمل مي‌كنيد، كائنات به خواست شما پاسخ مي‌دهد. وقتي مطابق خواست و اراده خودتان عمل مي‌كنيد، اشتياقتان تقويت مي‌شود. هر چه مصرتر باشيد، بيشتر باور مي‌كنيد و بيشتر احساس مي‌كنيد. وقتي خواسته‌تان را كاملاً احساس مي‌كنيد، محتواي آن احساس، آگاهي بالقوه از كاري است كه انجام مي‌دهيد و باور داريد كه موفق خواهيد شد. با اقدام به آنچه مي‌خواهيد، باورتان را تقويت مي‌كنيد. تا زماني كه شما خودتان را نپذيريد، دنيا شما را نخواهد پذيرفت.
با آموختن دسترسي به آگاهي و اعتماد دروني خودتان ديگر مجبور نخواهيد بود خيلي سخت بكوشيد يا به استقبال خطرهاي بزرگ برويد تا موفق شويد. با به كار گرفتن رمزهاي موفقيت شخصي ياد مي‌گيريد كه چگونه شوق رسيدن به نهايت‌ها را احساس كنيد. شما مي‌آموزيد كه چگونه خودباوريتان را به نمايش بگذاريد بدون اينكه روي هر چيزي بارها و بارها شرط‌بندي كنيد. ياد مي‌گيريد كه چگونه به موفقيتتان ادامه دهيد بدون اينكه همه چيز را از دست بدهيد و بخواهيد بار ديگر با نااميدي زياد به‌پاخيزيد. مي‌آموزيد كه چگونه از نيروي طبيعي خود استفاده كنيد تا آنچه را مي‌خواهيد به دست آوريد.

سه راه براي رسيدن به موفقيت

(1) براي دستيابي به موفقيت بايد مراحلي متداوم را از سر بگذرانيد، كه صبر و زمان مي‌طلبد. هيچ راه ميانبري براي رسيدن به آن وجود ندارد. موفقيتي كه بادوام باشد و به جاي غم و غصه، برايتان شادي به ارمغان بياورد، نيازمند گذراندن مراحل آموزشي است. زماني كه طي آن عادات قديم خود را كنار گذاشته و عاداتي جديد پيدا كنيد. در اين زمان بايد ياد بگيريد كه چه چيز به كار مي‌آيد و چه چيز بي‌فايده است.
بايد بدهي‌هاي خود را بپردازيد، كامل و سرموقع! پس عجله نكنيد.
(2) براي جلب موفقيت به سمت خودتان، لازم است كه مهارت‌ها و خصوصيات ويژه‌اي كسب كنيد.
براي شما موفقيت چه مفهومي دارد؟ سعي كنيد موفقيت را براي خود معنا كنيد و ببينيد براي رسيدن به اين اهداف، چه مهارت‌ها و خصوصياتي نياز داريد؟ اهداف خود را به دقت بررسي كنيد. به دنبال كسب مهارت‌هايي باشيد كه براي رسيدن به آن هدف مورد نياز است. ياد بگيريد كه براي رسيدن به جايي كه مي‌خواهيد برسيد، هميشه كاري را انجام دهيد، كه بايد انجام شود. ببينيد افرادي كه به آن هدف دلخواه شما نائل شده‌اند، چه خصوصياتي دارند، چه كارهايي انجام مي‌دهند و چه كارهايي انجام نمي‌دهند؟ اگر شما نيز همان كارها را انجام دهيد و از آنچه آنها اجتناب مي‌كنند، دوري كنيد، مطمئناً به جايي كه آنها رسيده‌اند، خواهيد رسيد. 2 يا 3 نفر پيرامون خودتان پيدا كنيد كه به هدف دلخواه شما رسيده باشند. خصوصيات، ويژگي‌ها و مهارت‌هاي آنان را جايي يادداشت كنيد. سعي كنيد از اين ويژگي‌ها تقليد كنيد. از همين امروز شروع كنيد!
زماني كه فهميديد چه بايد بكنيد، شايستگي لازم را به دست آورده‌ايد. اين زماني است كه موفقيت به سمتتان خواهد آمد. شما الزامات كار را فراهم آورده‌ايد و حالا موفقيت است كه به دنبالتان افتاده است. پنجره فرصت‌هاي مختلف به سوي شما گشوده شده و شما آماده براي به چنگ آوردن آنها هستيد.
(3) بايد براي سفر كردن در جاده موفقيت آماده باشيد، البته اكثر مواقع اين سفر بايد به تنهايي انجام شود و هيچ همسفري نداريد. گفته شده: «در بعضي مواقع، دنبال كردن اهدافتان در درجه دوم اهميت قرار مي‌گيرد، و تغييراتي كه در اين روند در شما ايجاد شده، مهم‌ترين مساله مي‌گردد... مهم مقصدي نيست كه پيش به سوي آن داريد، خود رفتن مهم‌تر است..!» پدرها و مادرها، آيا زماني را كه مي‌خواستيد به فرزندانتان خزيدن را آموزش دهيد به خاطر داريد؟ اسباب بازي مورد علاقه‌شان را جلويشان مي‌گذاشتيد و آنها را ترغيب مي‌كرديد كه براي به دست آوردن آن خود را جلو بكشانند. ولي همان اسباب بازي بود كه براي اولين دفعه، به آنها انگيزه داد.
http://www.salamatnews.com